2013. augusztus 22., csütörtök

~1. rész 4. fejezet~

Sziasztok! Meghoztam a 4. részt. Remélem tetszeni fog :)  Komikat kérek!
Csak Egy Csajszi xoxo

 

Berendezkedés és támadás


A reggeli után felálltam, hogy elmosogassak, de Liam visszanyomott. Ezt a mozdulatát azzal magyarázta, hogy én tettem eleget, de ezt majd ő megcsinálja. Vitába szálltam vele, de sajnos ő nyert. Kijelentette, hogy ugyis megyek vásárolni, és ruhát fogok pakolni. Meg lesz a dolgom. Nyafogva bár, de hagytam a dolgot. Nem akartam kihuzni a gyufát. Harry intett, hogy kövessem, mire felálltam, és utána indultam. Felbaktattunk az emeletre, és jelzett, hogy várjak, majd eltűnt a szobájában. Hamarosan újra feltűnt, immáron rendes öltözékben. A kezembe adott egy napszemüveget, majd ő is az orràra csúsztatott egyet. Lesétált a lélcsőn én meg kötelesség tudóan követtem. A nappaliban a többiek TV-t néztek, de mikor lementünk az összes tekintet ránk szegeződött.
-Ti hova mentek?-kérdezte Niall csillogó szemmel.
-Elisabeth-nek veszünk cuccokat, hogy ne legyen uncsi a szobája.-magyarázta Harry rám se nézve.
-Nando's lesz?-kérdezte a szöszi.
-Hát... Tervbe nem volt. De ha nagyon akarod bemegyünk-vigyorodott el Harry Niall bociszeme láttán. Felvette a rendelést, majd a vállamat megbökve jelezte, hogy menni kéne. Furcsa volt, hogy reggel óta nem szólt hozzám, csak mutogatott. Kicsit, na jó nagyon szarul esett, de már megszoktam, hogy semmibe vesznek. Csendben telt az út egészen a plázáig. Mégcsak zene sem szólt. Annyira vibrált a levegő köztünk, hogy könnyek szöktek a szemembe a tudatlanság miatt. Kifele fordultam, és magamba roskadva bámultam az elsuhanó épületeket.
Mikor megérkeztünk kiszálltam és vártam, hogy a főnök tegyen valamit. Biccentett, én pedig követtem. Csupán 3 órát töltöttem mindenféle kütyük vásárlásával és nézegetesével. Vettünk képeket, egy ébresztő órát, apró díszeket a szekrényre és a polcokra. Harry képeket is akart, de megkértem, hogy inkább egy álványt és egy rajzceruza készletet vegyünk és Aqua festéket. Belement. Ezek után még el kellett mennem vele telefont venni. Tiltakoztam, de nem hatotta meg. Vett nekem valami kézzel működő valamit. Kicsit fura volt, de arra gondoltam, hogy majd megszokom. Aztán indultunk haza. Útközben Harry növelte Niall kedven mű kaja tárházának bevételét. Aztán már csak megállás nélkül vissza az ideiglenes otthonomba. Harry segitett becipekedni, majd magamra hagyott. Lefeküdtem az ágyra, és nyomban éreztem, hogy átszakadt az a bizonyos gát. A könnyeim szelni kezdték sovány arcomat. Fejem a párnába fúrva tompitottam a zokogásom. Fájt Harry viselkedése. Nem is kicsit. Nem tudom mit hittem. Elég az, hogx befogadtak, de én többet gondoltam. Azt hittem mindenkivel jóban leszek. De ugy tűnik nem. Harry teljesen elfelejtett. Kezdett elfogyni a levegőm, ezért az oldalamra fordulva, hangosan zokogtam.
-Elisabeth!-nyitott be Zayn- Mi a baj? Könnyes szemmel néztem rá, és láttam rajta az ilyedtséget. Újra elfogott a zokogás.
-Történt valami?-ült le mellém, és simogatni kezdte a hátamat.
-Nem történt semmi-zokogtam.
-Akkor mi a baj? Harry? Vagy valaki más?
-Talált süllyedt.-motyogtam.
-Mit csinált?-kérdezte dühösen.
-semmit.-motyogtam.
-Akkor nem értem.-rázta a fejét.
-Pont ez a baj. Nem csinál semmit. Nem néz rám, nem beszél csak lököd és mutogat.-magyaráztam szerintem értelmesen, de a zokogásom miatt nem sokat érthetett. A szemembe nézett, majd egy óvatos mozdulattal felhúzott, és magához ölelt. Arcom a vállába próbáltam megnyugodni. Mikor sikerült sóhajtva lesütöttem a szemem és elváltam Zayn-től.
-Én megyek mert dolgom van. Díszítgesd a szobád, majd találkozunk.-simitott végig a karomon. Aprót bólintottam, majd felálltam, és nekiálltam a vett holmik elhelyezésének. Lassan, de végeztem vele. A pakolás után kiléptem az ajtón, és lesétáltam az emeletről. Besiettem a konyhába, és töltöttem magamnak egy pohár vizet. Leültem, és aprókat kortyolva megittam az egészet.
-Elisabeth!-hallottam Liam hangját. Kisiettem a konyhából. Liam a lépcső alján állt, és mikor beléptem a nappaliba megfordult.
-Ohh...megjöttek a ruháid. A fiúk most vitték fel a szobádba őket. Menj, pakolj ki.-mosolygott rám. Visszamosolyogtam, mert nem akartam bunkónak tűnni. Vissza caflattam a szobámba, és...hát kicsi sokk ért. A földön minden fele zacskók. Elbotorkáltam a nagy szekrènysorig, és kinyitottam az ajtókat. Három óra mulva minden ruha a szekrényben volt. Úgy tűnt, ezentúl a divatot fogom követni. Csőnacik, blúzok, pólók, blézerek, shortok, szoknyák, koktélruhák, bikinik, toppok sokasága foglalta el a szekrényem ruhatároló részét.
A polcos, csipőtartósban viszont Converse-k, papucsok, saru-k, tűsarkúk, deszkás cipők, balerina pipők, és ilyen csodák sorakoztak. Az asztalnál, ahol egy tükör volt helyet kaptak a kiegészitők. Gyönyörű fülbevalók és nyakláncok.
Az asztal lapján sorakozott megannyi smink. Körömlakkok, alapozók, spirálok, szuemceruzák, szájfények, rúzsok, szemhéj festékek.
A fiókban hajsütővas, fésűk, hajkefék. Mikor elégedetten konstáltam, hogy már csak üres zacskók vannak, lerohantam, és hosszú hálálkodásba.kezdtem.
 -Nyugodj már le! Itt élsz, befogadtunk, örülj neki, de csendben!-nézett rám lekezelően...Harry. Megint mit tettem nem tudom. Bólintottam, majd leültem Louis mellé, aki játékosan a vállamba boxolt, mire összeborzoltam a haját. Egy szóval elvoltunk. Nevettem a hülyeségein, ő pedig mosolyogva foigyelt.
-Elisabeth! Segitesz vacsit csinálni?-dugta ki Niall a fejét a konyhából.
-Megyek!-pattantam fel, de azért még egyszer megbőktem Louis eltorzitott arcát. Elnevettem magam, majd befutottam Niall-höz. A pulton már ott volt néhány hozzávaló.
-Rizs, és rántott hús! Na?-nézett rám mosolygós szemekkel.
-Ez nagyon jó lesz-mosolyogtam.
Igaz tegnap jöttem, de annyira jóban lettem a szöszivel, hogy mindig mosolyogtam, mikor láttam vagy ha csak az eszembe jutott. Olyan kis aranyos volt, a szemei mindig csillogtak, az arca mosolygós volt, a haja kócosan keretezte az arcát. Kék szemeivel olyan áthatóan fürkészett, hogy mikor a szemembe nézett, akkor az az érzésem támadt, hogy belelát a lelkembe. Nagyon megszerettem.
Talán mind közül vele volt a legjobb a kapcsolatom. Miközben ezen agyaltam paníroztam a húst. Az utolsó szeletet is a tányérra helyeztem majd mosolyogva néztem a húst sütő manót.
-Mit csináljak?-kérdeztem kerek szemekkel.
-Nyugodtan menj ki a többiekhez. Ha kell valami szólok.-biccentett.
-Rendben!-sétáltam ki. Leültem Louis mellé, aki mikor meglátott bandzsitott. Elnevettem magam, de az örömöm nem tartott sokáig.
-Visszaengedsz a helyemre?-állt meg előttem Harry ősszefont kézzel.
-Persze.-motyogtam. Felálltam és átültem Zayn mellé.
-Elisabeth! Feltehetem a lábam az ágyra?-kérdezte Zayn felvont szemöldökkel.
-Tedd!-sóhajtottam. Felálltam és felmentem. A szobámba lefeküdtem az ágyra és magamba zuhantam. Nem értettem semmit. Harry, aki ha nem fogad be már nem élek, átnéz rajtam. Zayn, aki megvigasztalt, mikor Harry átnézett rajtam. Niall, a mindig jókedvű srác kedves volt velem, mindig lekötött. Louis, aki nem annyira van velem, mindig megnevettet. Liam, akivel csak pár szót váltottam gondomat viselte. Meg sem érdemltem ezt a bánásmódot. Egy senki voltam, de ez az öt srác befogadott. Megmentették az életem.
Nagyot sóhajtottam és felűltem. Odasétáltam a sminkes asztalhoz, és kezembe vettem a körömlakkot...majd le is tettem. Kihalásztam a zsebemből a telefont, és nagy nehezen lefotóztam magam. Kész lett az előtte kép. A masinát biztonságba helyeztem, majd kezembe vettem az sminkes ecsetet, és a palettát. Kiválasztottam a leghalvágyabb árnyalatot, és az ecsettel felvittem a szemhéjamra. Elmázoltam, és nagyokat pislogtam. Tetszett ez a szin. Felvittem a másikra is és leveregettem az ecsetről a rajta maradt port. Leraktam az ezközt, és a kezembe vettem a szemceruzát. Elégszer sétált el előttem olyan lágy, akinek ki volt húzva a szeme cicásra. Ugyan ezt a mintát követve lett egy fekete vonal a szempilláim felett és a szemem mellett is. A szempilla spirállal nem tudtam mit kezdeni. Gőzöm nem volt mit kell vele tenni. A telefonomon felmentem a netre, és rákerestem a dologra. Követtem a leirás, és használtam azt is. Felvittem egy kis pirosítót, egy kis szájfèjt, és magamra mosolyogtam. Kifestettem a körmeimet rózsaszinre, majd megvártam mig megszárad. Mikor ez is meglett, a szekrényem elé libegtem, és kikerestem egy fehér shortot és egy rózsaszin trikót. A cipők közül kiszedtem egy rózsaszin Converse cipőt, és felöltöztem. A hajamat nehezen kivasaltam (megjegyzem majdnem megégettem). Aztán csináltam még egy képet...ez lett az utána. Összehasonlitottam a két képet és meg voltam elégedve. A smink dobott valamit a kinézetemen, a ruha is vidámabb külsőt kölcsönzött. Kinyitottam az ajtóm, és lementem.
-Azta-nyögte Zayn.
-Lélegzet elállitó.-sóhajtotta Harry, és le sem vette rólam a szemét. Belibegtem a konyhába, ahol Niall már tálalt.
-Add! Megcsinálom!-vettem ki a kezéből a húsokat és a grilles csipesz akármit. Kiraktam mindenkinek egyet egyet majd a maradékot leraktam a pultra.
-Látom ismerkedtél a sminkekkel és a ruhákkal-nézett végig rajtam Niall.
-A hajam majdnem kigyulladt.-nevettem fel. A kijelentésemen Niall is felröhögött.
-Ügyes vagy!-tette a kezét a vállamra. Csak felnevettem, majd kimentem.
-Gyertek enni.-szóltam a többieknek. Mindenki felállt, és besietett az étkezőbe. Olyanok voltak, mint akik napok óta nem ettek. Hiper gyorsasággal leültek, és már csak rám vártak. Leültem Harry és Niall közé, majd enni kezdtünk. A fiuk beszélgettek, és meg csendben hallgattam őket. Lassan mindenki betermelte az adagját, és hátradőltek. Èn felálltam, a pulthoz sétáltam, éd bevettem a gyógyszereket. A pirulánál Niall technikáját használtam. Gyorsan lecsúszott minden, és vissza is ültem. Kicsit még beszèlgettek, de hamar megunták. Én is felálltam, de mivel Liam most is lestoppolta a mosogatást elköszöntem, majd kimentem a házból. A langyos esti levegőben sétálva nem gondolkoztam. Erre az időre kikapcsoltam az agyam. Se nem gondolkoztam, se nem figytem semmire. Csak mentem. Hamarosan beértem a Hyde Park-ba. Leültem volna a padomhoz, de azt már elfoglalta egy pár. Kerestem hát egy másikat, és néztem az éledő természetet. Úgy másfél órát ülhettem egyhelyben, mikor rámtört az unalom. Az ég már sötét volt, én meg egyedül bolyongtam.
-Hova-hova szépségem?-ragadta meg a derekam egy srác, és nem engedett el.
-Engedj el!-fordultam meg és dühösen meredtem rá.
-Nem-nem! Ma este nem fogok elmenni ugy, hogy nem vagyok kielégitve!-cicegett.
Lehetett vagy 23. Hiába volt fiatal, a szemében gonoszság csillogott. Megemeltem a térdem, és ágyékon rúgtam. A fájdalomtól összegörnyedt. Itt volt az egérút. Rohanni kezdtem London sötét utcáin. A srác utánam. Beért.
-Ennek nem lesz jó vége. Nem érdekelsz cafka. Nem érsz semmit!-ragadta meg a karom.
Berángatott egy sikátorba, és nekilökötca falnak. A hátam nagyot pukkant, és éreztem, ahogy az egyik kis sebből szivárogni kezd a vérem. A támadóm nekiszoritott a falnak, és belepuszilt a nyakamba. Kirázott a hideg. Annyira féltem tőle, hogy megrándultam. Azt hitte én is azt szeretném amit ő, ezért a számra tapasztotta a sajátját. Vadul csókolt, de nem viszonoztam. Összeszoritottam a számat és a szememet, majd küzdöttem ellene. Lefejeltem, mire kaptam egy pofont. Ègett az arcom, de nem érdekelt. Kiszabaditottam az egyik kezem, belekapaszkodtam a hajába és megtéptem. Reagálás képpen hasba vágott, mire összegörnyedtem. Felrángatott a hajamnál fogva, és nedves csókokat hagyott a bőrömön. Megtanultam az évek folyamán, hogy ilyenkor küzdeni kell. Sípcsonton, és ágyékon rúgtam, mire elfeküdt a földön. Gyorsan előkaptam a mobilom, és tárcsáztam.
-Elisabeth?-vette fel.
-Harry! Segits! Meg...meg akarnak erő...
-Hol vagy?-vágott közbe indulatosan.
-A Hyde Park-nál lévő Starbucks melletti sikátorban-zokogtam.
-Tarts ki!-mondta, majd letette a telefont.
A támadóm idő közben feltápászkodott, és nekicsapott a falnak. Dühösen tapadt az ajkaimra, és benyúlt a pólóm alá. Simogatni kezdte a hasamat, de időnként rávágott. Lerántotta rólam a trikót és a számról áttért a felsőtestemre.
Undorító csókokat hagyott a bőrömön. Megkapaszkodott a short-om szélében, és lerántotta rólam. Szemével végigpásztázta a testem, és a melleimen állapodott meg a tekintete. Ellöktem magmamtól, de ismét nekicsapott a falnak, majd megvágott. Hogy honnan szedett kést? Sehonnan. Az öve csatját méjesztette belém. A vérem kicsordult, és végig folyt a tenyeremen. Utána a hasamon is ejtett egy sebet.
Kezdett nagyon elegem lenni. Éreztem, ahogy a langyos vérem végigfolyik a tenyeremen, és a hasamon. Küzdöttem, de nem sokra mentem.
-Mi ez?-kérdezte a támadóm, mikor meghallott egy hangos fékcsikorgást.
Odakaptam a fejem, és megláttam Harry-t és Zayn-t. Próbáltam szabadulni, de az lett a vége, hogy erősen hasba, majd pofon vágott a srác. Az ütés erejétől összegörnyedtem, de a hajamba markolva felrángatott.
-Ereszd el!-kiáltotta Zayn.
-Te hivtad ezt a két majmot?-sziszegte a képembe. Nem válaszoltam, csak sirni kezdtem. Nekicsapott a falnak. A hátam megint nagyot pukkant. Fájt mindenem. Zayn lerángatta rólam az illetőt, aki behúzott neki egyet. Vad harcba kezdtek. Harry letérdelt hozzám, és végigsimitott a hátamon.
-Kelj fel! Öltözz, és menjünk! Kérlek!
Lassan felültem, és Harry zöld szemeibe néztem. Harry felállt, majd hadarva telefonálni kezdett. Mikor letette visszatérdelt hozzám, és simogatni kezdett.
-Basszus! Elisabeth te vérzel!-nézett a karomra, és a hasamra.
Időközben megérkeztek a rendőrök. Leszedték a támadóm Zayn-ről, majd hozzám fordultak. Belőlem nem sokat húztak ki, ezért elmentek. Zayn odahozta nekem a ruháimat, és segitett felvenni. A kocsiig Harry támogatott.
Haza érve Zayn felkapott, és bevitt a házba, majd Harry nyomában eltűnt.
-Szia Harry...Elisabeth? Mi történt veled?-rohant hozzám ilyedten Liam.
-Majdnem megerőszakolták.-felelt helyettem Zayn, aki ekkor tért vissza Harry-vel, és egy kötszeres dobozzal.
-Mi van?-kérdezte dühösen Liam.
-Elisabeth nem rég felhivott, hogy elkapta egy hapsi, és hogy segitsünk neki. Mire kiértünk már vágásokat ejtett Elisabeth-en.-magyarázta dühösen Harry, miközben a sebeimet ápolta le. Mikor végzett felvitt a szobámba, de mivel nem akartam egyedül maradni, bennt maradt velem...

4 megjegyzés:

  1. Szia Dorcsi!
    Hát erre megérte várni ez egyszerűen fantasztikus!
    Te egyszerűen nagyon jól írsz!Bárcsak én is ilyen jól tudnék írni!Egyszerűen csodás erre nincsenek szavak!Szóval csak így tovább ne hagyd abba a blogolást mert min mondtam egyszerűen fantasztikusan írsz!Remélem a kövi részt kicsit hamarabb hozod!Ja és még ma fent lesz az én blogomnak a kövi része és remélem majd komizol!
    Puszi:Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon köszi hogy tetszik, és hogy olvasod :) Te is nagyon jól irsz, és nem áll szándékomban abbahagyni. A kövi talán holnap este lesz fennt, mert megyek fel Pestre és útközben majd blogolok :) Olvasom a blogod...
      Puszi : xoxo

      Törlés
    2. De mikor lesz fent kövi rész?

      Törlés
  2. Csajszi mikor jön a kövi rész?Alig várom mert ez egy nagyon jó blog! Puszi! Zsófi xoxo Nagyon Szeriiii <3 :*

    VálaszTörlés